and once again it's saturday

Ursäkta mitt språk men alltså shit, vart fan har mitt bloggande lämnat? Bloggar på hästbloggen men glömmer helt bort att blogga här. Delvis blir det väl för att inte det händer så mycket i mitt liv just nu. Den mesta tiden går åt skolan och hästen, resten av tiden sover jag ?? eller något.. I onsdags blev det iallafall en spontan utgång! Jag var chaufför aka nykterist, men det gick bra ändå och vi hade sjukt roligt, kommer inte ihåg när jag skulle haft sådär kul senast! Tack för den käraste vänner!♥ 


onsdagens outfit! ;)

Vår sista provvecka i hela gymnasiet är förresten på gång just nu. Har haft prov onsdag, torsdag, fredag och jag är faktist ganska så nöjd över min insats! Har dessutom inget prov på måndag, det betyder förlängd helg! oppaa! :D Aja, efter både skola, städande och stall igår körde jag och bror iväg till maxmo, här befinner jag mig nu för tillfället! Men ska börja packa ihop och sen åka iväg mot stan. Har en massa som ska göras idag! Är dessutom bjuden på lite partaj så det lär väl bli sånt ikväll då, hehe! Nej nu måste jag börja skynda mig.. vi hörs nog senare, puss på er.♥


gammalt foto på lilla mig, ser ännu att jag har mitt runda babyface här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0