Thursday 26th of April, 2012

Godmorgon!

Sitter som bäst här i köket på hb, kollar ut genom fönstret å dricker mitt morgonkaffe och käkar frukost. Vädret därute ser inte värst lockande ut med tanke på att de lovat regn.. Jag ska ändå dra till stallet så småningom för att pussa på sötponnyn! Senare på dagen har jag egentligen inga planer, men tror jag ska färga håret(utväxten) iallafall. Tycker det skulle kunna bli sommar och soligt nu så skulle jag inte behöva färga nån utväxt eftersom det bleks av solen. Aja slutdiskuterat om min utväxt, haha! Ska nog försöka orka dra mig till gymmet idag ännu ifall magen tillåter, vikon på G här snart skulle jag tro, eftersom jag har magsmärtor från och till.. Inte kul!!:(

Update: Ne, helvete nu börjar det regna... Skjuter nog upp stallet en liten stund ännu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0