I finally think I've found the right track

Shiieeet, sov typ hela halva dagen igår.. Somnade vid kl6 redan, sov hela natten och vaknade halv 10.. 15½h, fatta vad galet..

Aja, blev somsagt ett morgongympass igår! Körde stenhårt på kondition; 45 minuter löpning/upphillrunning och 15 minuter högintensiv intervallspinning! Efteråt hem i duschen, käka och chilla vid tv:n en stund. Sen drog jag iväg till stallet en sväng och sen hem tillbaka, snbbt byta om och så åka iväg för att skriva köpkontrakt! Har blivit aktie-ägare nu alltså. ;) Åkte senare med papi till maxmo igen (har typ spenderat hela förra veckan där).

Idag blev det uppstigning vid halv 10 somsagt. Åkte till hb, fixade mig och sen en snabb sväng in till stan för att sen åka hem igen till hb. Var endast snabbt hemma och böt om till stallkläder och körde sedan till stallet var jag tillbringade tid från halv 1 till halv 7. Resten av dagen har jag spenderat med att träffa flera av mina fina cheyer!
Nu sitter jag som bäst och väntar på att klockan ska bli 0200, så jag får skjutsa mami till tågstationen. Hon åker nämligen iväg till Sthlm igen, så får lite alone-time här på hb igen för en vecka, sköööönt!! :D Aja, vi hörs nog senare, jag ska försöka uppdatera här lite bättre nu.. skärpning anna!!!


"dagens facelook"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0