Helt okej start på onsdagsmorgonen va? ;)






Godmorgon! Ni ser att jag haft en helt okej start på morgonen va? ;) Har nämligen åkt och köpt bil med papi! Blev en svart Honda CR-V, bra med tanke på att jag har häst, kan ju dra hästsläp med den! Bilen kommer nästa vecka, så vi ska hämta den då. Längtar!! 

Sitter som bäst och dricker min x-antalet kaffekopp för idag. Förde ju mami inatt till bussen, så somnade först vid 3. Hade alarm på klockan 7 imorse eftersom jag tänkt åka till gymmet, men ändrade mig imorse i och med att jag endast sovit 4h då alarmet gick på.. Kanske inte så smart att träna ifall man är dödstrött?? Nåja, fick en lite längre sovmorgon iallafall! Ska så småningom åka ner till stallet och sen en sväng till gymmet. Så måste jag hem och städa, inväntar förmodligen besök tills senare! :) Men före allt detta måste jag fixa något att äta.. Ha en fin dag hörni! Lateeeers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0