Godmorgon!

Sovit gott? I certainly have!:) Har nyss varit och skjutsat bror till skolan, sitter nu nerkrupen i tv-soffan med en kopp rykande kaffe, mumma! Ska så småningom också sticka iväg till stallet!

Igår morse var det träning för hela slanten, det känns verkligen idag. Blev 1h på löpbandet, 10 min spinning, mag- och ryggmuskler + ordentlig stretching såklart! Brukar oftast inte bli öm i t.ex ryggmusklerna(fått bra ryggmuskler från ridningen) men nuu är jag död i ryggen typ, haha.. Dock är det ju bara nyttig smärta! ;)

Annars då? Har chillat med mina girls de senaste dagarna en massa, vilket gillas! Dock märker jag att jag inte kan sitta hemma en längre tid, blir galen av tristess och får nästan ångest... Måste hitta på nån bra sysselsättning elr nåt!

Btw, idag ska vi åka och hämta nya bilen, gissa vem som är lite taggad?!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0