Blogg.se bråkar?!

Hejsan! Såg att mina blogginlägg inte kommit upp på bloggen av nån konstig anledning??!:s Eller såg nyss att mitt inlägg jag skrev på gymmet imorse publicerades typ nu?

Menmen, gymmade imorse iaf, riktigt nice!!;) efteråt åkte jag hem, drack proteinshake och slängde i mig en nyttig sallad för att sedan fortsätta iväg mot stallet. Väl hemma joinade Karo mig på balkongen för lite schteektimes! Halv 4 kom papi och hämtade mig så vi kunde åka till isokyrö för att hämta hö åt hästen. Duktig jag körde med släpvagn och kunde tillochmed backa riktigt prima med den osv!:D

Efter vi hämtat höet körde vi till maxmo, var jag också befinner mig nu. Ska nog sova så småningom för är dödstrött.. Kommer int till stan igen och då ska jag till stallet as usual. Ska kanske också träna efteråt, beror på hur hemsk träningsvärk jag har imorgon.. Hade nämligen hoppträning på stallet igår; brukar typ aldrig mer få träningsvärk av ridningen, men igår måste det varit extra tungt eftersom mina ben är helt döda..

Sov gott hörrni, talk to you later!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0