April 9th, 2012

Godmorgon!

Sitter som bäst och dricker morgonkaffe samt mobilbloggar i vardagsrummet. T sover fortfarande men bestämde mig för att stiga upp eftersom jag ändå inte kunde sova längre..

Igår spenderades dagen i stort sett med att göra ingenting. På kvällen träffade jag dock manda och senare körde jag till vasklot, lämnade och chillade där en tid, sedan åkte jag och T hem.

Såå, vad sker idag då? Påsken är ju fortfarande igång vilket betyder att typ inga affärer är ju öppna.. Ska iallafall åka till stallet i något tillfälle idag, tror nog jag också åker iväg till gymmet en sväng i nåt fall! Annars är det väl bara chill på schemat, så vi hörs nog senare, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0