April 5th, 2012

Godmorgon!

Har varit uppr i en halvtimma redan och klockan är endast 07:14. Dock beror detta inte på att jag vaknat av mig själv, nejnej! Ska nämligen om en halvtimme ungefär starta iväg till stallet, för måste hinna rida och fixa allt där, sen hem tillbaka och så har jag jobb från 11-20.. Snacka om sämsta tiden. Kommer nog vara sjukt mycket folk i affären idag, men vad kan man. Idag efter jobbet kommer jag nog att vara helt slut, så kommer nog somna genast jag kommer hem eller nåt, hehe.. Kanske man får trevligt besök igen, who knows? ;)


Aja, gårdagen flöt förbi med allt som jag gissat jag skulle göra. Istället för gymmet tog jag en snabb löprunda utomhus och sen städade jag hela lägenheten, så det fick vara dagens motion (+ stallet förstås). På kvällen fick jag väntat besök av T så det var myys. :) 


Menmen, ska försöka blogga mer ikväll ifall jag hinner, annars hörs vi imorgon!


Bjuder på en söt bild på mig och Elin sen nån månad tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0