OH, DEAR

Godmorgon!


Eller okej det kanske inte är morgon mera.. men nog för mig, steg nyss upp typ!!

Måste bara säga, jag suger på att göra videoblogg! Skulle göra en och tog typ hundra videoinspelningar men ingen blev bra.. :( Aja, man kan ju inte vara bra på allt! ;)

Anyways, vi hade en riktigt trevlig kväll hos Emma igår. Hon fyllde 18 i veckan, så det blev lite firande igår! De flesta åkte på krogen,men jag och Jessi hämtade istället upp Niina, så drog vi alla hem till mig för lite tjejsnack, riktigt trevligt det också!! 

aaaw, liten chey för 2 år sen!

Idag har jag en massa saker på schemat, först ut står träning. Så ska dricka upp mitt morgonkaffe och dra iväg. 

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0