TOO MUCH THINGS IN MY HEAD..

Min dag blev bättre ändå, trots mitt fina angstinlägg. Åkte iväg och solade en 15 minutare, var verkligen värd det. Och i BEHOV av det! Slappnade av, gick också och satte mig i infrarödbastun i en halvtimma. Sen kunde jag åka hem igen, lugn och sansad.

Städade lite, åkte till stallet och så hämtade jag upp Jessi. Städade klart och började baka. Karo kom också hit vid nåt tillfälle. Fixade kanel-latte och kladdkaksmuffins med vaniljgräddglass till oss, NAMM!! :D Sen hade vi mysit och kollade på Idol och BigBrother, hehe. Slängde sedan ut tjejjorna, eller förde hem J menjaa.


Har en massa irriterande tankar i huvudet och undrar hur i helvete jag ska kunna sova.. Aja, ska försöka. Godnatt alla! ♥

bild från photoshoot i våras med J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0