to be the same even if everything else changes

Godmorgon!


Nyduschad med ansiktsmask. Det beskriver mig just nu! Blev tvungen att stanna hemma. Igen. Suck. Gissade att om jag blir sjuk nu i höst, kommer det ta typ hundra år innan jag blir frisk. And who was right ey? Aja, blir väl en massa plugg på hemmafronten idag. Senare ska jag åka ner till stallet en sväng och hålla ridlektion. Hoppas pouny sköter sig, det gjorde han INTE igår iallafall.. -.-



Imorgon är det fredag!! Och helg, awesome! Fast ska nog troligtvis ta det lugnt och läsa på studentskrivningar. Om någon vill hitta på nåt som INTE innehåller alkohol så tell me,haha! :D 

Nu ska jag tvätta bort ansiktsmasken och koka lite morgonlatte.. ;) Laters!

jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0