To be emotional

Ååh, denhär otroligt irriterande känslan igen. Hate it. Hade ju lovat mig själv att aldrig känna såhär igen. Aldrig bli fast. Men tydligen är det omöjligt.

Egentligen borde jag väl bara hålla käft och gilla läget. Bara flyta på och se vad som händer.Och framförallt, sluta tänka. Varför måste man alltid överreagera på allt, bara för att man är tjej?? Och varför är vi tjejjer så himla emotionella? Det är otroligt störande. Men å andra sidan vet jag också, att jag kan vara grymt kall. Känslokall, idiotisk, yes you name it. Utan att tänka på konsekvenserna liksom. Varför är det så egentligen? Jag är väl helt fuckad i huvudet eller nåt. Men nu ska jag iallafall försöka att sluta tänka. Stänga av hjärnan och känslorna en stund. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0