THE WAY HE LOOKS AT YOU

Har haft fullt upp hela dagen som vanligt.. Varit på stallet, tagit hand om ärenden, pluggat (!!!), kollat film, pluggat mera, duschat osv.. Inte sådär superstressigt, men skönt ibland med sånahär söndagar också! 

En sak jag bara blir helt grymt irriterad på är att vara sjuk. Hatar det. Blir aldrig frisk typ. Men mest jobbigt med det är att jag börjar känna mig riktigt äcklad av mig själv. Vill träna, inte sitta hemma och proppa i mig en massa skit. Tänker fanimig bli frisk! ( och jo,jag är typ träningsberoende..)

Nu tänker jag iallafall krypa ner under täcket och läsa min bok, sedan sovdags. Godnatt bloggen.

fixade mitt hår lite annorlunda idag.. tyckte det såg snyggt ut såhär!eller vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0