MONDAY

Godmorgon!


Inleder en ny vecka med att försöka vara aktiv och stiga upp lite tidigare än vanligt, fastän det vanligtvis är VECKANS ENDA sovmorgon.. Har suttit och försökt gjort en massa skoluppgifter, men det har nog inte gått sådär jättebra precis.. Suck. Jobbigaste med studentskrivningar på hösten är att man går i skolan på samma gång. Man får liksom miljoner saker att göra från alla vanliga lektioner, men sen borde man ännu läsa på studenten?! Hur fan ska man få det att gå??


Aja, jag ska sluta angsta, förlåt. Idag har jag iallafall skola till 4, sen blire att åka till lite affärer, dra ner till stallet och hem för att plugga. Bloggen lider ganska mycket just nu, pga studentskrivningarna, men efter denna vecka är det över! Så då kan ni bereda er på en massa bloggning! ;)

Ha en fin måndag allihopa!

Bara för att jag saknar Sthlm! (Och jo, ni kan ignorera att jag ser ut som jag gör på bilden, efter nästan 2 dygns vaka..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0