SEPTEMBER 21st, 2011

Hej bloggen!


Är hemma från skrivningarna sen en timme tillbaka. Engelska var på schemat idag och det gick faktist ganska bra! Är nöjd, och hoppas resultatet blir det jag hoppats på! :) Första ämnet avklarat nu iallafal, så har ännu bara finska skriftliga delen och hälsokunskap kvar. Nästa veckas fredag får jag förhoppningsvis pusta ut.


Från en sak till en annan, har nyss skickat in en och annan arbetsansökan. Hoppas verkligen på att få svar på någon av dem,de skulle vara helt perfekta jobb för mig! Har hänt en del tråkigheter som jag inte orkar ta upp i bloggen, men blir därför tvungen att söka jobb nu. Hade hoppats på att få vänta litelite till, men tydligen inte. Nåja, håll tummarna för mig!


Nu ska jag gå och fixa lite kaffe åt mig, slänga mig framför tv:n och ta det riktigt lugnt. Lateeerzzz!


artwork?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0