OCTOBER 5th, 2011

Godmorgon!


Märkte nyss att statistiken sköt lite i höjden igår! En tid sen det var sådär mycket faktist! Men brabra, fortsätt likadant!! :)


Och jo, jag vaknade typ nyss. Försovt mig ganska grymt mycket, hehe, men har typ inga lektioner idag då det är inte så stor skillnad egentligen. Får istället göra en massa uppgifter här hemma som är ogjorda..

Idag ska jag vi och besikta bilen, jaa, papi kommer ju med såklart! Så får man lära sig något nytt igen, man kan väl inte ha papi att göra allt för en eller? Nog för att han gör det endå men.. :D Vädret är btw skitfint,riktigt solig höstdag, fastän det blåser lite. Funderar på att åka ner till stallet nu redan, men tror jag tar det efter besiktningen, är så himla lat då det gäller att komma iväg nånstans. Oberoende vad det gäller. Någon som lider av samma ovana?

Hade ju förresten en liten photoshoot igår här hemma, vad tyckte ni om bilderna? Funderar på att slänga upp några mer, om jag vågar.. Jag kom iallafall fram till den slutsatsen att jag behöver en fjärrutlösare till kameran, eftersom det är så jobbigt att springa fram och tillbaka för att sätta på självutlösaren och så hinner man inte få någon ordentlig pose heller.. I-landsproblem!!! :D

Aja, nu ska jag sluta babbla här och få nånting gjort! Ha de fint!♥


Haha, snacka om tjockt hår liksom.. Vill göra nån liten förändring i det men vet inte vad, och jag vill INTE klippa det! Det är ju typ solblekt sen Alanya, men det börjar komma en ful, icke solblekt utväxt som irriterar mig, morr.. 
Kanske jag ska se om jag hittar såndär blonderande spray.. hmmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0