KISSES FROM A PONY

Go'kväll!


Har sprungit hela kvällen upp och ner till tvättstugan och tvättat en massa kläder, helahalva klädskåpet typ.. fick iallafall det mesta tvättat nu! :)

Besiktningen på bilen gick förresten bra, trodde det skulle ta mycket längre, men det tog bara 10 min! Så efteråt var det bara att köra hem, byta om och sen hoppa i bilen igen och åka ner till stallet. Har varit smått orolig den senaste veckan, att min häst flippat totalt i huvudet, men efter att vi slutade med ett visst foder har han blivit bättre, thank god! Okej, slutpratat om hästar, hehe..

Imorgon blir det skola och ny period, vilket ger mig en skoldag från 8-16.. Wish me good luck with that one! Men tanken på att en ny period har börjat är härlig, bara 2 perioder och sen är det lov! Däremellan har vi dessutom höstlov och jullov, hur mycket bättre kan det bli?!

Aja, nu ska jag kolla tv, sen sovdags! Vi hörs imorgon!

Bara för att min påni tycker om att pussas hela tiden!



..men jag är nog inte alltid av samma åsikt,haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0