04/10/2011

Godmorgon!

Som start på denna dag har jag hällt i mig 2 koppar kaffe och snart också en redbull. Känner en bultande huvudvärk i hela huvudet och har sovit så grymt dåligt inatt, fastän jag visste att jag är ledig. Massor med tankar har snurrat i huvudet, det är väl det som är orsaken till allt.

Nåja, ska nu iallafall försöka göra lite skoluppgifter och piggna till lite. Om några timmar åker jag ner till stallet, kanske man skulle hinna till gymmet idag också?


Ooooch.. för att jag har tråkigt sökte jag upp lite old pics, som är daterat 4 october, men olika år.. ;)


04/10/2010 -random webcambild till bloggen


04/10/2009 - provrida hästen Sanni


04/10/2008 - egopictimes, och BRUNT hår!


04/10/2007 - Sicilien/Italien, saknar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0