I'VE BEEN BUSY TODAY

Go'kväll peeps!


Har återigen haft en hektisk dag..!
.. som började med att jag tänkte försova mig, men märkte sen att skolan började 11.45, så kunde lugnt fixa mig klart för dagen. Vart en skoldag ända till kl 16.. Så hjärnan var passligt död efter det. Aja, körde hem, prissatte loppisgrejjer och åkte till suvikirppis för att ordna vid bordet osv.. Sen hem, till affären, hem igen och en snabb sväng till stallet. Väl hemma igen slängde jag snabbt på mig varma kläder, packade gymväskan och cyklade(!!) iväg till gymmet! Blev ett tungt pass på 1½h, sen cykla home! Nu har jag duschat, druckit proteinshake och gjort mig klar för sängdags. Time to get some sleep..finally! 

Vi hörs imorgon!♥

suddsuddbild med ett fettoben i kanten och en trött,sliten chey! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0