OCTOBER 13th, 2011

Tjuh!


Hemkommen från stallet! Blev också en sväng via loppiset för att kolla om några grejjer blivit sålda osv..

Skoldagen kändes oändligt lång idag, vart sjukt seg hela dagen fastän jag steg upp halv 11 (nåja, somnade väl först runt halv 4 också så, hehe). Klarade mig igenom den någolunda, sen fortfort hem! Någon annan som känner sig trött hela tiden förresten? Jag är konstant helt trött och slut, lider väl av kronisk trötthet igen. Vill bara sega nånstans i mjukiskläder och göra absolut ingenting. Jobbit dethär med höst..

Menmen, för stunden sitter jag här med en latte och myser, ska klicka på en film också! Ikväll ska jag ordna upp lite i rummet och kanske dra en sväng och sola, vi får se.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0