LEAVES IN A STORM, OUTSIDE MY WINDOW

Godmorgon! Eller hoppas morgonen varit god för er iallafall.. ;)


Själv sitter jag hemma i sängen iklädd i en varm kofta och snörvlar. Ser ut som om jag dragit på mig en riktigt ordentlig förkylning.. Tur i oturen är det lov fr.o.m. imorgon! Ska till skolan först nästa tisdag, så vi får ju hoppas att jag hinner bli frisk under den tiden! Tänker ta det extra lugnt nu på lovet, sova mycket, äta nyttigt och vara på stallet. Inte så bra att rida då man är sjuk, men somtur kommer bästa Sonja och motionerar heppen idag, annars vore jag helt död, och det skulle nog inte vara så kul. :) 

Under lovet har jag planerat en liten photoshoot, så vi får se hur det går med den, om jag blir frisk alltså. Börjar bli smått uttråkad på min design på bloggen, tycker den behöver fräschas upp lite! So hopefully we will get a photoshoot going!! Annars blir det väl mest hemmamys, kanske internetshoppa lite och ha nån filmkväll? :) Borde dessutom städa mitt rum typ asap, men det får vänta tills jag tillfrisknat, hehe..


Har ni förresten några idéer på photoshoots eller design till bloggen? Let me know isåfall! P&K♥


Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY

fin blogg.

2011-10-19 @ 11:44:06
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0