GOODMORNING!

Eller oj, kanske lite för sent fö att säga godMORGON??!


Aja, steg upp för en stund sen och nu ligger jag nerdegad i soffan med en kopp te och en trevlig huvudvärk. Borde försöka ta det någolunda lugnt eftersom jag varit/är sjuk men det går mindre bra, hehe. Sitter egentligen och väntar på att det ska sluta blåsa därute, så jag kan köra ner till stallet och rida heppen. Dagens enda att göra. Blir nog ingen utgång idag pga febern, istället kör jag nog till maxmo. 


Igår spenderades dagen med A, vi tog en sväng till stallet, kaffe på abc, gottaköpande och degande hemma hos mig. Körde hem henne runt 5 och körde snabbt till raviska för att sen fortsätta vidare och hämta upp N. Körde till oss för mera degande, kollade bl.a. på Final Destination 2 , fotade och sökte efter min kameraladdare i över 1h och vi hittade inte den! :( Har ingen minnesbild om vart jag lagt den så ifall jag inte hittar den på stallet eller i maxmo blir det väl att köpa en ny..  

Så nu får ni stå ut med gamla bilder en tid framåt.. ;)


Photoshoot with Nadja, november 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0