DRAWING AND OTHER STUFF

Är faktist stolt över mig själv ang. stallbesöket! :D Allt gick bra tillslut, fastän ponny var envis, as usual. Dessutom försvann den molande smärtan i magen då jag var tvungen att koncentrera mig till 110% på ponnyns galna påhitt, höhö..

Har suttit hela kvällen och ritat en massa! Blev ganska så nöjd med resultaten, med tanke på att jag inte ritat på EVIGHETERS EVIGHET.. Kanske ni får se bilderna nån dag, eller så inte,hähä! Men materialet jag använder hämtade jag på posten idag, så ni får se det imorgon iallafall! Nu ska jag försöka sova, eller jaa, gå och städa rummet iallafall, mami har härjat om det ca hundratusen gånger ikväll redan.. :)

Och juste, återigen mera svar om tandblekningen, på finska då;

Kiva kun tykkäsit postauksesta! Muistaakseni tilasin kyllä sen vahvemman valkaisun, koska halusin näkyvämmän ja nopeamman tuloksen! :)


Så avslutar jag med en bild på Stockholm(taget från då vi åkte hem med båten):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0