MY HEART STOPPED FOR TWO SECONDS

Klockan ringer 8. Jag stiger upp och fixar morgonkaffet. Blir skräckslagen, får hjärtstillestånd i två sekunder och rusar till datorn för att kolla provschemat. Får upp det och pustar ut. För en snabb sekund fick jg för mig att jag började 8:15 idag, men somtur hade jag fel, börjar 9 då det är provvecka. Så, drack upp mitt kaffe, slängde på mig kläder och körde iväg till skolan. Skrev provet i en halvtimme och åkte hem tillbaka. Nu är jag hemma och muppar..Vill helst av allt bara sova bort hela dagen. Det regnar, stormar och är pissigt väder, uschdå. Tröstar mig själv med att det är onsdag, 2 dagar till helg! :)

Ska nog ta och plugga lite, i brist på annat,heheh..jag har dessutom lovat mami att städa. Så ska göra det, sen blire nog en sväng till stallet som vanligt och på kvällen funtar jag på att köra ett gympass! Låter som en bra onsdag va? Aja, vi hörs nog senare idag, pussaaar!♥


haha, känner verkligen såhär just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0