HAPPINESS DOES STILL FOLLOW ME

Chacha bloggis!

Blev en långdag på stallet; träning, mys med pony, mocka, fixa maten osv. Väl hemma slängde jag i mig mat och satte igång med att städa rummet. Då klockan slog 6 stod jag i gymkläder och var klar för att åka iväg på ett gympass! Blev bara 50 min. kondition(30running +20spinn +10running) eftersom jag vilat i en vecka, pga benet som cpar.. Tränade också mag-, ryggmuskler + ordentlig stretch! Stolt chey! :) Blev en sväng via affären förän jag äntligen var hemma. Hoppade i duschen och nu sitter jag här med mitt favourite tea! 

Har taggat för en massa saker idag och kan bara konstatera:  År 2012 kommer bli så GRYMT AWESOME!!! ;)
Aja, ska fortsätta degandet i soffan, sedan sovdags. Imorgon har jag matteprov, det får gå hur det går. I'm way too happy to stress about it! Vi hörs imorgon, nattiii på er! :)


P.S. fifteen days left, I can barely keep myself calm! I will tell you about it soon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0