SATURDAY FEVER

Godmorgon bloggen!


En kopp kaff förgyller min morgon som vanligt i skrivande stund. Har varit ganska så oaktiv här med mitt bloggande under den senaste veckan, av flera skäl, men bloggandet har inte varit min priority no: 1, sorryy! Nu är jag back on track igen, så bloggandet fortsätter! För att göra detta liite intressantare och så ni inte behöver läsa värsta romanen visar jag i bilder vad jag sysslat med i veckan;

hämtat ut paket och blivit happykid :) ,
gymmat och varit helt slut om kvällarna,
äntligen varit och fixat naglarna,
samt pussat på ponnyn och lyckats både med mer och mindre bra foton på honom, hehe. :)

Dagens planer står fortfarande lite oklara, men ska iallafall en sväng till stan nångång under dagen + till stallet. Drar nog också en sväng till gymmet idag, om jag hinner.. vi får se! Hörs mera om det under dagen.

Ha en underbar lördag allihopa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0