THURSDAYTHOUGHTS

Godmorgon!

Vaknade upp av mig själv för snart en timme sen och känner mig riktigt pigg, inte ofta det händer. Tycker dessutom at jag sovt relativt bra inatt, det beror säkert på träningen. More workout, here I come! ;)

Det är ännu en timme kvar tills jag måste dra iväg till skolan, skönt att inte behöva ha bråttom! Sitter och dricker mitt morgonkaffe och planerar lite inför dagen. Har skola till fyra, sen ska jag antingen hem eller till stallet, beror på om min hästskötare ska sköta idag eller inte.. Aja, ikväll ska jag iallafall vara aktiv och städa, fixa skoluppgifter och kanske åka en sväng till gymmet! En helt vanlig torsdag alltså!Men det känns bra ändå! Imorgon är det dessutom fredag och sen helg, taggaaa! ;)

Ha en superfin torsdag alla fina läsare! ♥





inbillar jag mig, eller har jag faktist blivit litelite brunare?!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0