THE COUNTDOWN; TWELVE DAYS TO GO!

Hej bloggen!

Lördagen sprang bokstavligt förbi mig igår. Åkte från maxmo runt halv 3, kom hem och slängde in sakerna för att sedan ta bilen iväg till stallet. Gjorde kvällstallet snabbt och fortsatte sedan min färd mot M's place. Tjejsnack på schemat i några timmar, riktigt trevligt as usual! :) På kvällen, lillajulen till ära, bakade jag och Jessi julstjärnor, värmde glögg och knäppte på en julfilm. En lite annorlunda men mysig lördag!

Vaknade imorse halv 10 och kokade morgonkaffe. Hällde i mig kaffet medan jag snabbt bläddrade igenom det nya numret av Veckorevyn, för att sedan slänga på mig stallkläderna och åka ner till stallet. Fastän jag försöker hålla denna blogg som inte en hästblogg måste jag säga att det gick sjukt bra idag! Är sååå stolt över min fina pony!♥ Jag vet nog inte vad jag skulle ta mig till utan honom.. 

Aja, har ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen.. Blir nog en sväng till gymmet idag, för om man får vra lite skadeglad, så är jag inte bakis idag! ;) Dessutom kom jag ihåg igår att jag är ledig både måndag och tisdag, så helgen fortsätter för fulla muggar! Ska nog ta och göra lite skolarbeten i något tillfälle,menmen.. 

Have a great sunday you all! ;)


Häppikid på en hoppträning för några veckor sen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0