SUNDAYTHOUGHTS

Godmorgon!

Jag är vaken sen snart en timme tillbaka, vilket är ganska ovanligt med tanke på att det är söndag = SOVDAG. Befinner mig i maxmo igen somvanligt. Jobbigt btw, vill varken skriva att jag "är i maxmo" eller "är hos pappa", vill bara skriva; jag är hemma. Men har ju två "hem" så det är lite svårt. Just nu känns hb mera som hem eftersom jag är där oftare än här, mest pga av hästen. Man kan ju inte få allt här i världen, så är det bara. :)

Idag på schemat står iallafall några timmars softande, dra sitt pick & pack+broschan till hb, åka till stallet och träna! Känner mig död som bara vad i hela kroppen, så hoppas det går om tills senare! Är nog från gårdagens ridpass,hehe. Efter att jag tränat ska jag försöka hinna med att träffa N ännu! Vi ska planera lite stuff och sånt. ;)

Näe, nu måste jag gå och fixa lite kaffe till mig, I'm really in need of it! Vi lär höras mer under dagen, pussaaar!♥


minns ni hur brun jag var då jag kom hem från alanya?! shit liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0