SIXTEEN,HARMONY&LOVE

Idag har jag vandrat runt i skolan, på stan, i biblioteket, i skolan, hemma och på know how-mässan. Längtat sexton dagar framåt. En dag full av tankar och funderingar. En dag med harmoni. Det går bra nu kompis! Hoppas det bara inte går för bra, för då faller man lätt "över kanten". Men just nu, i denna stund är jag glad. Lycklig. 

Imorgon är jag ledig. Dagen ska spenderas på stallet med hästen och senare tar jag också tag i lite skolarbeten. Nu ska jag bara mysa hela kvällen, go'natt finisar! ♥

P.S. För att jag är lycklig idag, lägger jag upp gamla bilder, som är och betyder lycka för mig:



...försökte hitta många olika bilder men lyckades mindre bra.. för minns faktist inte när jag senast varit såhär lycklig och harmonisk. Det är länge sen. Väldigt länge sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0