NOVEMBER 1st, 2011

Sådääär! Nu är jag nyduschad och fräsch! Fixade också lite kvällsté till mig själv, mums! :)


Skola från 8-13 idag, och jofan, jag kom mig faktist iväg till 8! Dagen gick snabbt, och efter skolan åkte jag hem, böt kläder och körde iväg till stallet. Blev tungt träningspass med ponnyn + fixa allt i stallet osv.. Hemma igen runt 6, då var det klädbyte igen och iväg, denna gång till gymmet! Blev också ett tungt gympass med 1h/15km kondition, mage-,rygg- och lårmuskler! Varit riktigt effektiv idag! Från och med nu ska jag börja träna igen, iallafall 2-3 gånger i veckan. Har ju hästen så hinner inte träna lika mycket som förr, men ska försöka att minska min tid här vid datorn och istället använda tiden till något vettigt! 

Har ni förresten kommit på att det är första november idag? Tiden går så himla fort.. Bara typ 3½ månad kvar av skolan, sjukt nice! Och 7 veckor till jullov, hehehe.. Undrar när första snön tänker komma, ganska snart hoppas jag. Jo, hör och häpna. Vill att det ska vara LITE ljusare iallafall, och det blir ju ljusare när det är snö på marken.


Aja, nu ska jag njuta av tillvaron en stund och sedan blir det sovdags.  Har en väldigt lång och fullspäckad dag imorgon, ska försöka hinna blogga på morgonen och berätta mer om dagen. Ha det fint allihopa, bye! ♥








Jag ska fan bli så jävla fit&trimmed igen! Tummen upp och tagga för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0