IN TWO WEEKS I'M GONNA..

Tjuuuh!

Bloggningen blev lite sent, men början av dagen har varit ganska så fartfylld, så det är först nu jag hinner ta tid för att blogga! 

Åkte ju till skolan för att skriva matteprov, vilket gick sådäär, får ju se det sen. Efter skolan böt jag om och åkte ner till stallet. Fyfan vilket oväder det var att köra dit alltså! Blåste så in i h*lvete så trodde att stackars lilla bilen skulle åka av vägen, men somtur klarade vi oss!


Efter stallbesöket satte jag igång och storstädade hela lägenheten, tog en dusch och åkte iväg till maxmo. And surprisesurprise är det var jag befinner mig just nu! Försökte sova för en stund sedan men lyckades mindre bra, så ska ta och slänga på en film istället och hoppas på att jag somnar förr eller senare.. Aja, godnatt allihopa!



Btw, såhär ser det ut i Vasa för tillfället..
Jag är inte en vintermänniska, men var i hela friden håller snön och kylan hus??
Jag vill ha ordentlig vinter, inte regn, blåst och några ynka plusgrader, hujj.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0