HARMONY

Go'kväll bloggen!

Jag är sjukt stolt över min skolinsats idag! Har ÄNTLIGEN lyckats göra klart en massa skoluppgifter och skickat dem till läraren, anmält mig till studentskrivningarna och varit en aktiv studerande! Har dessutom hunnit med träning på stallet idag, skrattat åt skämt på 9gag + haft skoldag. Har under hela dagen haft en ovanligt harmonisk känsla, som om allt flyter på fint och jaa, jag har absolut inget att klaga på. Nu borde jag ta tag i filosofiboken och plugga, provveckan börjar imorgon. THANK GOD är jag ledig på torsdag och nästa veckas måndag! Lite extra ledigt skadar aldrig! ;)

Aja, nu fortsätter pluggandet, lateeeeers!


Kvällens underhållning: 9gag.com !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0