EVENING WORKOUT

Tränat klart och duschat nu! Har sagt det förr, men verkligen äääälskaaar känslan efter ett tungt gympass! Eftersom jag satsade på konditionsträning igår körde jag mera muskelträning så körde idag på 30 minuter kondition och ben-,arm-,övre ryggmuskler + stretch såklart! Solade ännu en 15-minutare förrän jag drog hem.

På hemvägen hällde jag i mig en proteinshake, och jag säger det, proteinshakes och proteinbars är det bästa jag vet efter en hård träning! Förra vintern då jag tränade som hårdast tog jag alltid en shake eller bar efter träningen. De hjälper en att återhämta sig MYCKET snabbare. Om jag inte åt något proteinrikt efter träningen var jag helt sjukt död nästa dag. Så till de som tränar hårt och de som håler på att bygg sin kondition rekommenderar jag proteinshakes eller bars efter träningen, för du får snabbare resultat och orkar mycket bättre! :)

Till skillnad från andra är jag en sån människa som behöver en tung kickstart i träningen för att kunna uppehålla och fortsätta med den. Det hände några gånger i sommras att jag bestämde mig för att börja träna hårt igen, men efter ett halvslarvigt gympass kändes det inte så bra, så det lämnade bara..Men nu fan! Fick ju en riktig rivstart igår så det ska nog funka bra att börja träna igen! Dessutom måste jag hålla mig sysselsatt i detta höstmörker, speciellt då det är november,som inte är min favoritmånad direkt.. ;) Funderar också på att börja simma igen, men min tid räcker nog inte för det. Synd att gymmet vid simhallen är så sunkigt och ofräscht, annars hade jag tränat där istället!

Menmen, nu ska jag iallafall sega här en stund, sedan sovdags! Godnatt peeps!♥


haha, gammal ful random bild (((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0