EIGHTEEN DAYS

Holaaaaa bitcheeeeeeeees! :)

Jo, jag är fortfarande vid liv! Har bara varit helt off nu i en vecka, knappt suttit något alls vid datorn. Har sysslat me en massa annat så jag har prioriterat att göra annat än att blogga.. Men nu är jag back on track igen kära vänner! Den gångna veckan har spenderats i skolan, på stallet, tränat på gymmet, hängt med vänner, planerat nice stuff om en tid framåt(bokat flygbiljett till ******;)!!) sett första snön falla och försvinna samt firat bästaste N som ÄNTLIGEN fyllt 18!! :D En grymt fullproppad med bra vecka skulle jag säga!

Denna vecka har startat igång med skoldag och chill. Ska plugga lite nu för att sedan ta natten! Hörs imorgon finisar! ♥


random bild på min älskade fjanthezt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0