IF ANGELS COULD FALL

Godmorgon!


Eller det börjr väl kanske vara lite för sent för att säga det..? :P Anyways ligger jag hemma nu.. har sjuk hals och känner mig sådär sjuk-slö, INTE BRA! Fan ta mig om jag blir sjuk!! GRRRMRRR.. Blir så jobbigt med träning då och allt. Jag lever för träningen,jag andas träning.

Tog iallafall en låååååång dusch med ansiktsmask, hårinpackning, bodyscrub, shaving och allt fan man kan hitta på. Har smörjt in mig ordentligt också, så nu är jag redo för dagen! :) Dessutom ska jag snart ge brun-tips till er som vill se ut som om ni varit på solsemester i 2 veckor! Det är jättelätt och innehåller inte solarium, hehe. ;) Själv är jag typ helt negerbrun just nu så stay tuned för brun-tips!!
just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0