MAY 19:th, 2011

Godmorgon!


Eller ja, som vanligt är det väl kanske lite för sent för att säga godmorgon. Själv har jag varit i farten ända sen halv 8. Har gjort besök till sjukhuset för att ta några prover, så nu ska jag bara vänta på att läkaren ringer och vi får se hur mina resultat ser ut. Förövrigt mår jag ganska bra just nu, ingen feber, bara huvudvärk och yrsel. Är jag dum i huvudet eller något, eftersom jag bara tänker på att min träning går helt åt skogen? Träningen som var, och ÄR superviktig för mig. Kanske jag bara måste tagga ner lite. Ska iallafall ta och köra för fullt igen då jag blivit helt frisk. Nu ska jag syssla med lite annat, skicka lite mail och sånt. LATERS!


ser väl helt okej ut för att vara sjuk endå va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0