IT WAS THE BRIGHT LIGHT, SHINING RIGHT IN FRONT OF ME.

Hello world!

Har segat hemma nu en hel dag, utan att göra något speciellt. Börjar känna mig ganska så uttråkad, irriterad och rastlös. Till råga på det är dethär först den första "rehab-dagen" sen sjukhuset, har ännu hela resten av veckan kvar, förän jag får börja återgå till mitt vanliga liv.Före det har jag dock massor med saker som måste ställas tillrätta.
Anyways, angående mitt sjukhusbesök. Blev inlagd bl.a. pga VÄLDIGT högt CRP på 160 (normalt är ca 10) och hög feber. Fick åka hem igår eftersom CRP:n sjunkit till 80, men ska fortfarande på vidareutredning imorgon. Och så käkar jag ju medicin också. Förhoppningsvis är faran över och att det endast var en infektion, för det kommer ändå att ta en lång tid att återhämta sig från detta och återgå till det normala, speciellt med tanke på skola och träning. Kan ändå trösta er med att jag mår bättre nu iallafall! :)

Om ni har tråkigt kan ni gärna slå mig en signal och hälsa på en stund, sällskap is always needed! Angående bloggen kommer jag knappast uppdatera så mycket, helt enkelt eftersom det inte finns så mycket att skriva om. Men kan istället slänga in några inspirations/tips-inlägg under dagarna, så får ni något trevligt att läsa om och se på iallafall! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0