TODAY'S A GREAT DAY TO SMILE :)

Chacha!


Ett stort bekymmer lättade från mina axlar då jag kom hem och kollade mailen. Hade fått brev från min arbetsgivare, så nu är det alltså 110% säkert att jag har jobb i sommar, fan va skönt! :) En sak mindre att oroa sig för iallafall. Efter provet ( som gick bra och inte var svårt!!) gick jag upp till studiehandledaren och fixade saker ang. min skolgång, så ännu en sak bort från min to do-list! Efter skolan KÖRDE jag in till stan för att möta upp K (det är typ några hundra meter till stan, men orkade inte gå haha) och storshoppa lite. Blev också en sväng via hb på kaffepaus och **** ***** *******! ;) Lite före 3 körde jag K tillbaka till stan och fortsatte själv mot maxmo, vara jag befinner mig just nu, surprise!!


Är astaggad inför morgondagen och denhär helgen, kommer bli supernajs! Dessutom är det bara 1 vecka kvar av skolan, sen sommarlov! ÄNTLIGEN :D


old pic.. men tumme upp för denna dag och denna helg! :D

Kommentarer
Postat av: amandaaaah

I'm happy that you are hayyp, hihi ;)

2011-05-27 @ 20:20:06
URL: http://shakeyourhead.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0