STARTING THE DAY

Godmorgon!

Startar dagen igen med nyttig frukost, ett glas vatten och en kopp kaffe. Så småningom ska jag hoppa in i bilen öoch köra iväg till gymmet för dagens träningspass.

Igår åkte jag först in till stan runt 1, gick i lite affärer och kom hem runt 5. Började ordna upp i rummet och fixa mig klar för avfärd till maxmoskogarna. Men efter ett samtal blev planerna ändrade och efter en stund satt jag i bilen och härjade med tjejjerna. Körde omkring hela halva stan typ, lekte taxi osv. Blev en lång night och jag var grymt partysugen. Haha fattar seriöst inte hur jag ska hunna hålla mig bort från krogen de kommande helgerna, fan. För det blir ju typ utgång med hun idag, eller? ;)

sist då vi skulle ut..

Kommentarer
Postat av: sami

snygg tjej! :D

2011-05-16 @ 16:18:08
URL: http://ipzz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0