Nivea 100 år - KAMPANJ!

Jag som buzzador har fått chansen att medverka i Nivea 100-års kampanj! Jag har lämnat mitt nivea-minne och en bild på deras hemsida, tycker att ni också ska göra likadant! Checka in den grymt coola mosaiken HÄR ! Dessutom har ni har chansen att vinna en resa gott folk! :D

Här är mitt Nivea-minne:


"Pienenä lähdin aina äitin kanssa rannalle, melkein joka päivä. Nivea KIDS- aurinkorasvaa aina mukana,siitä ensimmäinen nivea-muistoni tulee!"

(översättning; "Som liten åkte jag och mamma alltid till stranden, nästan varje dag. Nivea KIDS-solkrämen var alltid med, därifrån kommer mitt första nivea-minne!")




(oldie..)


Beiersdorf är ett ledande företag inom hud- och skönhetsvård som arbetar nära konsumenten och erbjuder attraktiva och innovativa produkter.

Kunder över hela världen litar på våra varumärken, vilka sträcker sig från världens största varumärke inom hud- och skönhetsvård, NIVEA, till andra internationellt framgångsrika varumärken som Eucerin, La Prairie, Labello, 8×4 och Hansaplast/Elastoplast.

Beiersdorf har över 125 års erfarenhet inom hud- och skönhetsvård och står för innovativa produkter av hög kvalitet.



Vill du veta mer? KLICKA HÄR!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0