much to do

Godmorgon!

Har vaknat sjukt tidigt idag, kvart över 6.. för att göra vadå? Jo, plugga. Haha, man kan tro att jag fan är sjuk i huvudet, men har jag en gång bestämt mig för en sak så ser jag till att det blir av! Har bestämt mig för att få ett bra vitsord för detta prov, så det kräver en del pluggande. Har nu pluggat klart, så sammanlagt har jag läst i över 5h, det är matteprov dessutom, så maassaa räknande.
Aja, slut på pluggtalket. Snart ska jag och brorsan åka iväg in till stan, skola för båda. Efteråt blir det gym, solning, lite shopping och hämta ut paket, love it! ;) Vi hörs mera mot kvällen sötnosar, pussheeej!♥
kör fortfarande utan smink.. go me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0