MAY 23:rd, 2011

Hola chicas & chicos!Efter många om och men tar jag mig tillslut uppgiften att skriva dagens första inlägg, haha.

Dagen har gått fint hittills. Först 2 block i skolan, skönt att komma tillbaka till rutineroch träffa alla vänner! Lite före 1 fick jag springa ut från skoldörrarna till bilen, eftersom regnet öste ner. Men somsagt, man har ju bil så man klarar sig. ;) Körde iväg till gymmet och drog ett 1h intensivt pass för att komma igång med träningen. Sjukt skönt att få träna igen, säger det bara! :D Solade ännu 15 min, förän jag drog till skolan och hämtade upp K. Slängde hem henne och sen hämtade jag upp brorsan. En snabb sväng via hb och så iväg till maxmoskogarna, var jag befinner mig just nu. Borde egentligen läsa på prov, men motivationen är på noll och tröttheten pressar på. Kanske det skulle hjälpa med en powernap? Aja, laters!

min finis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0