MAY 1st, 2011

Meow!

Sorry guys för mitt fina deppinlägg igår, var bara så himla sur och allt. Men nu är det bättre iallafall. :) Idag har jag gjort något jag troligtvis aldrig gjort hittills; dissat förstamaj-torget. Men jag tänker, vafan finns det egentligen att se där? Jo inget annat förutom massor med barnfamiljer och skrikande fjortisar. Så lika bra att stanna hemma, hehe. Eller egentligen har jag redan varit på en gångtur till stan med Minnie för att hämta bilen, kan säga att vi båda tänkte mer eller mindre blåsa iväg..

Sitter och väntar på att gymmet ska öppna, så jag får åka dit och pumpa lite! Kanske jag kan ta itu med några skoluppgifter nu också, sålänge jag väntar.


Såhär såg man ut igår då:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0