CRAZY

TJAAAH!

Jag måste vara lite sjuk i huvudet som sprungit på gym 2 gånger idag?! Både före OCH efter skolan. Före skolan blev det WSC med konditionspass och mag-,rygg-,benträning. Efter skolan blev det Body55 på LL, pumpade så svetten rann. Den känslan då man tränat stenhårt är obeskrivlig. Fastän man är hur svettig som helst, känner man sig fräsch på något sätt endå,haha! :) Dock är mina armar helt döda, har på känn att jag inte kommer kunna röra på dem imorgon..

Aja, kom hem runt 5, duschade, packade väskan och slängde mig återigen i bilen för att köra mot maxmoskogarna. Så här sitter jag alltså nu, stannar här över natten, så jag får sova med min gullehund, hihi.

BTW, det är 33 dagar kvar till sommarlovet! DET GILLAAAAS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0