MARCH 11th, 2011

Godkväll.

Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva. Känner mig bara tom. Har ingen jävla aning med hur jag ska göra angående något i mitt liv. Sitter och bollar med problemen fram och tillbaka, utan att komma till någon slutsats. Hjärtat säger en sak, hjärnan säger annat. Dummadumma mig, jag ska allti överfundera varenda minsta lilla sak. Om det är meningen att det ska hända något, kommer det hända. Och, om det inte händer, var det inte meningen att det skulle hända. Men klart, jag ska försöka, för nu vet jag hur jag känner. Magkänslan.

Om någon vet hur man stänger av sin hjärna, please tell me.

Idag har jag iaf varit i skolan as usual, på gymmet och ikväll har jag hängt med Sonja, som jag inte sett på überlänge, och Kärö. Nicenice, men jag är sjukt trött då jag skriver detta inlägg. Igår sprang jag omkring runt hela halva stan och sökte klänning, men ska imorn igen och prova lite klänningar, trevligt!

Goodnight you all. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0