LAST DAY OF MARCH IS ENDING

Dethär är exakt en såndär skriva,radera,skriva,radera moment. Hjärnan går på tomgång, så får istället göra upp en lista av vad jag lyckats med idag:


- klara teoriprovet! yey! :D
- först tänkt lata mig, men sedan ändrat mig och åkt till gymmet
- tränat ashårt på gymmet! Kommer knappast kunna röra på mig imorgon..
- haft värsta pms-anfallet. mindre bra.. hehe. Så är det då man har temperament.
- kommit att tänka på att det är sista mars idag, vilket betyder att det byter månad, IGEN! :o
- HAR problem att bli trött och stänga av datorn
- varit sneaky.. ;) sommarn kmr snart, det märks!
- gjort lite hemliga hemlisar.. (:

näe fan, nu ska jag sovaaa! Godnatt♥


bara för att jag älskar min baby! Puss på dig ♥

Kommentarer
Postat av: Elinpelin

Duukti Anna som klara teoriprove :D

2011-03-31 @ 22:58:40
URL: http://elinantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0