LAST DAY GOING ON

Kanske dags att säga godmorgon nu? :)

Sitter på ett av de bästa ställena i lägenheten just nu och njuter, ni kan ju gissa var? Kan avslöja att ett pas solglasögon och bikini är inblandade i det hela, hehe.. ;)

Idag är det iallafall min sista dag som 17 åring. Imorgon blir jag myndig. Shit. Det känns helt.. det känns ingenstans faktist. Det är bara lite konstigt att tänka att det verkligen är så. Imorgon är man då 18. Yey, finally the day is here! Då ska nattlivet fan ta och akta sig, för här kommer jag! :D

Anywaaays, ska göra lite tråkiga pluggsaker nu och sånt, för jag tänker inte håll på och plugga imorgon!


something like this.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0