I ♥ MONDAY!

Godmorgon!

Det är konstigt, fastän man inte är bakis så får jag ändå en jävla ångest nästa kväll. Har ingen aning om varför. Men det är sjukt jobbig.. Nåja, nu är jag iallafall pigg, en ny vecka har börjat!

Förövrigt har jag börjat tycka om måndagar, jag älskar måndagar! Ny vecka, nya händelser och möjligheter. Det är så många som ogillar måndagar, jag var också en av dem. Men för en tid sen började jag älska måndagar. Det kan nog också ha att göra med att jag får en lång sovmorgon då, hehe..  ;) Jag tycker mera folk ska gilla måndagar! Det är ju som att man får börja allt pånytt igen, tänk så skönt! So guys, you'd better start to love your Mondays!

Idag på schemat står skola, körlektion, plugg till morgondagens matteprov och plugg till teoriprovet som jag ska skriva på torsdag. Måste troligen skippa gymmet idag verkar det som. Nåja, nästan bra det ändå, med tanke på hur trött jag är idag fastän jag sovit jävligt länge.

Aja, vi hörs senare, pussar! :)



det är lite kul att mina läppar alltid brukar vara uppsvällda på morgonen, någon som brukar råka ut för samma sak? Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0