HIGHWAY

Godmorgon sötnosar!

Har inte hunnit blogga igår och i tisdags blev bloggningen också mot det sämre. Har helt enkelt haft så mycket att göra! I tisdags var jag på stan med min baby och shoppade lite. Blev också en fika på Café de Paris, myys. ♥ Mot kvällen blev det ett tungt gympass och senare kom älsklingen hit, vi satt uppe halva natten, pratande och planerande. ;) 

Igår steg vi upp runt 10, åt frukost och började fixa oss, för att sedan dra in mot stan, där vi mötte upp Karo. Gick omkring i affärerna och jag fick värsta rushen att handla alltmöjligt,hehe. Somtur kunde jag ändå hålla mig och köpte bara det viktigaste. Jag och baby tog ännu en sväng till mig för att luncha och så blev det Bodyattack på gymmet.

Vaknade för snart 2h sen, har duschat och ska börja fixa mig så småningom. Har körning kl 11, ska ut på motorvägen idag, hjälp! :D
jag och baby igår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0